Ris och Ros

Till att börja med så har säkert den uppmärksamma märkt att denna blogg mer övergått till veckodagbok, och så kommer det kanske att fortsätta. Hoppas kunna skriva mer men vet inte.

En händelserik vecka har det varit. Höjdpunkten var DuoJag på BMB i fredags. De måste vara Sveriges bästa coverband. Riktigt bra. Annars har det varit mest jobb. Har inte kunnat träna på grund av en förkylning men den har nästan gett sig nu så idag blev det ett lätt pass.

I fredags gick mitt kylskåp sönder. Jippi tänkte jag, men det löste sig bra. Min kära hyresvärd löste det på några timmar. Ros på det. Riktigt bra service. Lite ris vill jag ge idrottsakademin. Visserligen lyckades de nominera Robert Karlsson vilket glädjer, men nomineringen av Annika Sörenstam är tveksam. Inget ont om Annika. Hon är i mina ögon den största kvinnliga idrottare vi sett i Sverige någonsin och jag tvivlar på att jag kommer få uppleva en likanande storhet i Sverige under min livstid. Dock har Helen Alfredsson varit bättre än Annika i år och borde därför blivit nominerad.

IFK inledde säsongen som de brukar, alltså med förlust. Inte bra och bara två mål på ett av elitseriens sämsta förvar. Hoppas på bättring.

I veckan har jag hittat en ny favoritlåt från för nämligen Bee Gees "You win again". Riktigt grym!

Ta hand om er i höstmörkret!

/Anders-Vanlig

Kommentarer
Postat av: cajsa

duojag är väl från uddevalla va!?! denna härrrliga stad,, att den kan generera så otroooligt mycket begåvade människor!! :) Haha. Jojo.

2008-11-11 @ 10:32:41
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/
Postat av: Anders

Visst är de det! Ni är så bra i Uddevalla:-)Nästan lika bra som Vänersborg...

2008-11-12 @ 22:11:43
URL: http://almostordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0