Skrattfest

Återkommer till den. Varit dåligt med bloggande som ni märkt. Anledningen stavas återigen jobb. Tar vädigt  mycket tid nu, men nu blir det i vart fall ett inlägg.

Skrattfetsen ja, jo den var i fredags. Min syster och hennes pojkvän gav mig biljett till Ulveson, Rehnborg & Uggla i 30-årspresent, och i fredags var det dags att gå. Allt började väldigt bra. Tog mig smidigt från Väsby in till Stockholm city och plockade upp syster med pojkvän vid strandvägen och hittade snabbt en bra parkering i närheten av Djurgårdsbron. Därifrån knallade vi upp till Circus där vi också intog en fantastiskt god supé.

19.30 drog showen igång och gud vad vi skrattade. Ulveson och Uggla var så bra som man kunde vänta medan Rehnborg var helt suverän. I ett läge tänkte jag att nu får han sluta att vara rolig annars avlider jag av skratt. Jag har aldrig varit på krogshow förut så jag har inga preferenser att jämföra med men detta var sjukt bra. Har ni möjlighet att gå och se detta ska ni göra det!

Efter showen åkte vi Västerås och lördagen ängnade vi åt shopping och sedan tog de tåget vid 4. Själv gav jag mig på kvällen ut på stan och tog några öl vilket var trevligt. Dagen idag har varit ganska slö. Lyssnade  på Örebro-IFK på radion och som tur var lyckades IFK vinna där till slut. Kommentatorn använde uttrycket "inte bättre än" ungefär 2500 gånger vilket var lite störande men annars gillar jag att SR kör bandy på Webben.

Nu väntar ny vecka och nya utmaningar. Ta hand om er! 

/Anders - Bara vanlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0