Lite längre än det var tänkt

Ja, jag sa ju att jag skulle skriva flitigare och det var också tanken men min kära dator satte stopp. Den har krånglat länge men nu fick jag nog. Så denna blogg skrivs nu från min helt nya minidator. En liten tuff sak på 1,6 kg. Gillar den redan. Den har inbyggd webcam så på sikt kanske jag kan sända liveblogg, vem vet:-)

Min mössa har varit en het potatis och en vänstervriden fastighetsägare på Blåsut har hävdat att jag borde ta mitt ansvar för den svenska ekonomin och köpa en ny mössa. Det blir kanske så men datorn tog endel på de redan knappa reserverna. Men om fastighetsägaren själv slutade agera som en ung Martin Timell och istället anlitade hantverkare till sina hemmaprojekt skulle vägen ur krisen bli betydligt kortare än om jag köpte ny mössa. Eller blev det för komplicerat nu? Ähh, vi höjer alla skatter så blir det nog bra...

Helgen har varit lugn. Ägnat mycket tid åt att leta dator. Blivit endel timmar framför Viasat golf också. Robert Karlsson fortsätter att imponera även om han inte vann idag. Mycket tyder på att han som första nordbo vinner European tour order of merit vilket är stort! Jag hoppas att vår kära idrottsakademi lägger märke till detta faktum och utser honom till årets manliga idrottare. Kan inte finnas någon som konkurerar om vi ska vara ärliga. Hade det inte varit för Kalla så borde även bragdguldet varit i spel men denna tycker jag nog ska gå till henne.

Ta hand om er!

/Anders - vanlig

Kommentarer
Postat av: cajsa

coolt! själv har jag just skaffat en ny telefon,, blir tokig på´n... den lever som sitt eget liv den där rackarn. hoppas jag får bukt på den snart. annars är den djävulskt snygg! :) hoppas allt är bra annars!

2008-10-20 @ 18:11:02
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/
Postat av: Anders

Det är utseendet som räknas när det kommer till teknikprylar :-) Bara bra med mig, thanks for asking! Hoppas allt är bra med dig!

2008-10-21 @ 21:16:02
URL: http://almostordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0