Då har vi sett hälften

Jag vet ju att många av er skulle bli hemskt besvikna om jag inte skrev lite om melodifestivalen så därför gör jag min egna ranking lite länge ned. Överlag är dock årets uppplaga en besvikelse hittils. Men hälften är ju kvar så jag har inte gett upp:-).

Annars finns inte så mycket nytt att rapportera. Blev lite risig efter hemkomsten från alperna men en helg i ryggläge och jag var frisk igen. Har haft en mycket trevlig helg med lite shoppping på stan och några trevliga luncher. Annars ligger laddningen nu på grabbarnas besök om knappa två veckor. Har hört att det laddas hårt i såväl Uddevalla, Vänersborg och Lidköping... :-) 

Höres!

/Anders - vanlig

Min schlagerlista hittils:

1. Alcazar
2. Lasse L
3. Måns Z
4. Amy D
5. Heat 
6. Lili & Susie
7. Caroline af Ugglas
8. Nina S
9. Marie S
10. Scotts
11. Jonathan F
12. Shirley C
13. Jennifer B
14. Emilia
15. Cookies n Beans
16. Markoolio


Gissar att ingen hålller med... :-)

Kommentarer
Postat av: Lidden

Hur fan kan du ha lasse lasse liten som tvåa,han kan komma upp och slåss i mina kvarter så ska han få stryk!!!

2009-02-17 @ 21:13:02
Postat av: Kalle

Vi är helt överens om grabbhelgen. med låtlistan... upp med heat och och och :)

ha det bäst

2009-02-17 @ 22:28:45
Postat av: Anders

Ja du Lidden, hur kan jag placera Lasse L så högt. Får se? Jo, hans låt var bra! Men det är väll inte tillräckligt pretentiöst för en man som bor på gräddhyllan som du. I sista delfinalen ska det tydligen vara lite opera, borde passa dig... :-)



Du behöver inte oroa dig för att några låtar från Melodifestivalen 09 spelas Kalle. Du får härja fritt :-)



Ta han om er båda så syns vi snart!

2009-02-17 @ 22:40:38
URL: http://almostordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0