Och den fortsätter

Jag pratar naturligvis om melodifestivalen. Jag brukar ju gilla melodifestivalen men nu även jag på väg att ge upp. Kvällens deltävling var den absolut sämsta deltävling jag sett sedan detta upplägg startade 2003. Och med råge dessutom. 8 låtar som inte sa någotting. Några gryma röster visst, men egentligen inte en enda låt som var bra. Synd! Dock tyckte jag att Petra Mede var grymt bra ikväll och det är ju alltid något.

Jag har fått mycket reaktioner på rankingen jag gjorde förra veckan, till och med från utlandet (jo det är faktiskt sant). Ingen håller ju med mig men det var ganska väntat. Fyller nu på den påbörjade rankingen med kvällen bidrag.

/Anders - Vanlig


1. Alcazar
2. Lasse L
3. Måns Z
4. Amy D
5. Heat 
6. Lili & Susie
7. Caroline af Ugglas
8. Nina S
9. Marie S
10. Scotts
11. Molly S
12. Velvet
13. Sofia
14. Jonathan F
15. Shirley C
16. Jennifer B
17. Emilia
18. BWO
19. Cookies n Beans
20. EMD
21. Mikael R
22. Maja G
23. Rigo & the Topaz sound feat Red Fox
24. Markoolio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0