2009 inlägg 1

Så var det ett nytt år och nya möjligheter. 2008 avslutades med en väldigt trevlig nyårstillställning. 2009 inledes som vanligt med huvudvärk men den var klart överkommlig. Sedan har ju vädret varit absolut strålande hittils. Jag har till och med för första gången på flera år varit ute och åkt skridskor på naturis. Tog mig en liten tur på mälaren i söndags och förhoppnigsvis blir det några turer till i år.

Vad står då inför dörren 2009. Mycket som man inte vet naturligvis men finns endel roliga planer redan nu.  Det blir en vecka i alperna i slutet av januari och en vecka i slutet av mars i Lofsdalen, så skidor kommer jag åka. I juli bär det med stor sannolikhet av till New York och Washington vilket ska blli nice. Sedan kommer ett helt gäng kompisar från Väst hit i slutet av februari och även detta ser jag mycket fram emot.

Sedan var det ju  detta med nyårslöften. Jag har ett men sedan har jag tagit lite inriktningsbeslut oxå, men dessa ska jag inte tråka er med här. Löftet är helt enkelt en förlängning av det jag bröt ifjol, alltså X- 13 fast det nu blir X - 9 då jag ändå tog fyra kilo förra året. Hittils ligger jag på X +0,2...

Gott nytt år allesammans!

/Anders - Vanlig

Kommentarer
Postat av: Kalle

Mina skridskor. Dom är inte längre användbara. Gjorde några snabba dragningar mot IT-tobbe och det höll inte skridskorna för... Eller ja... Jag tappade balansen alltså och dom halvsöndriga grillorna blev helsöndriga!



God tur

2009-01-07 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0