På återseende

Tiden räcker inte till, så är det bara. Gillar att skriva här men just nu funkar det bara inte. Inte ens det faktum att jag just nu mår bättre än jag kanske någonsin gjort (och då har jag egentligen aldrig mått dåligt i någon längre period) och sålunda sprudlar av inspiration så tar jag mig inte hit. Så därför tar jag ett tidigt sommarlov. Kanske blir det några sporadiska inlägg kommande månader och så satsar jag på comeback i höst. Hoppas vi hörs via mail, telefon, live, facebook eller dylikt.

Love is all around!

/Anders - vanlig

Kommentarer
Postat av: En som vet vad han pratar om

Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär Olsson e kär :) :) :)

2009-03-24 @ 11:32:20
Postat av: cajsa

men herreguuu, TA dig tid männscha! :0)otroooligt härligt att höra att du mår bra dock!! kram i ram

2009-04-15 @ 08:39:21
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0